TieT. Taller d’Interpretació Escènica de Text

A TeclaSmit treballem la interpretació del TEXT (no sols teatral). Diguem-ne que ens hi hem especialitzat. Aquí teniu la nostra nova proposta!

TIET

Taller d’interpretació escènica de text

Treball actoral d’aprofundiment. O d’inici, per a qui comenci (obert a tothom qui l’interessi). No és un curset, es pretén una activitat estable.

Fòrmula

A partir d’una selecció d’obres essencials (fragments):

Cada participant adopta dos personatges (o més),

Treballa a fons el personatge (dins l’escena).

Interpretació integral (text-dicció, gest, cos, intenció).

Les escenes treballades es presentaran en públic al llarg de l’any, agrupades en cicles temàtics (memòria històrica, poder…)

Direcció

Sergi Xirinacs

Selecció d’obres

Medea mix (N. Labute)

Plaça dels Herois (Thomas Bernhard)

Lucrècia (Magí Sunyer)

Escenes d’una execució (Howard Baker)

De dona a dona (Maria Aurèlia Capmany)

La més forta (Strindberg)

La infanticida (Víctor Català)

Medea (Eurípides, Sèneca, Anouilh)

Estació de França (Harold Pinter)

Contemplant el monstre (Joan Cavallé)

La dona jueva (Bertold Brecht)

Peus descalços sota la lluna d’agost (Joan Cavallé)

Safira (Magí Sunyer)

La dama de Reus (A. Carrión)

Lengua en mil pedazos (J. Mayorga),

Rates (Smit)

Virus (Smit)

Monòlegs (Dario Fo, F Rame)

Witgenstein (Mauel Molins)

Ofèlia (Hamlet, Shakespeare)

Blut und boden-Heidegger (Manuel Molins)

Julieta (Shakespeare)

Vida i destí (V Grossman; carta de la mare / la cambra de gas)

Bashir Lazhard (Evelyne de la Cheleniére)

Antígona (Sòfocles)

Eneida (Virgili, Dido)

L’Orestea (Èsquil)

Tots aquells que hi estigueu interessats, poseu-vos en contacte amb nosaltres:

Lloc: Sala TeclaSmit / Smith 31-b, baixos

(entrada pel c. Nou de Sta. Tecla, xamfrà)

 

     

Anuncis

2 thoughts on “TieT. Taller d’Interpretació Escènica de Text

  1. Inventar comèdia (teatre) és una passada de divertit. Per a mi, aquest taller d’escriptura teatral, no sols serveix per aprendre. És un estímul per posar-t’hi, per contrastar els invents dels altres, per obligar-te a corregir, a anar més enllà. I no sols per als “escriptors”, del gremi, sinó per a tothom. Reivindicar el teatre popular de creació. Crec que és una de les iniciatives més interessants que el col.lectiu duem a terme. Visk ! Xiri

  2. El Curs del Cos a la Paraula impartit per en Carles Bigorra, ens ho possem “pipa” i d’allo més bé, aixó si, ens fotem un tip de suar. I es preguntereu perque, senzilla-ment perque el Cos arribi a parlar, l’hem de treballar molt.
    A que no sabeu quin és el gest de la Premsada?
    doncs és aquest:
    PREMSADA
    lent, fort i tancat.
    És una premsada l’esforç del caganer o el gest del qui pateix de ventre.

    Ara, compaginant el Curs hem començat un taller de teatre Breu (breus, monolegs..).
    Compartim escriptura, lectures i creació del personatge. La nostra idea és fer un final de Curs i compartir-ho amb tots vosaltres.

    Estem anim@ts en fer una continuació del mateix (una segona tanda), en cas de que us animesiu a venir, podriem valorar la forma de participar-hi.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s